Aanmelding Gesponsorde link / Aanmelding leden met kennelnaam

(aangepast januari 2024)

Aanmelding (gesponsorde link),

Gesponsorde link: Deze komt op de website te staan en krijgen een vermelding in het Maltezer Magazine (geen advertentie)
De kosten zijn 60 euro. Vanaf 1 januari 2024  zie de Website pagina gesponsorde links

Voor leden met een kennelnaam: zijn de kosten als hierboven doch, krijgt U hiervoor 3 x een advertentie in het Maltezer magazine met gratis een kennelvermelding op de site van de vereniging (Kennelnaam, adres, woonplaats, telefoonnummer en E-mailadres + een link naar Uw kennel++++)

Zie de pagina Fokkers

Mocht U problemen hebben met het ontwerpen van Uw advertentie dan kunt u contact opnemen met de eindredactie van het clubblad: Clubblad@maltezervereniging.nl . Zij kan samen met U een oplossing vinden in het ontwerpen van een advertentie.

Zorg dat Uw aanmelding/advertentie en de betaling uiterlijk voor 1 februari binnen is.

De advertentie kunt U sturen naar bovengenoemd e-mailadres.

Voorwaarden:

De aanvraag (vermelding voor op de website van de Maltezer vereniging) wordt eerst door het bestuur beoordeeld voordat we overgaan tot het plaatsen van de link op de Maltezer website.

Als het bestuur er achter komt (schriftelijk of telefonisch) dat er pupjes worden aangeboden zonder stamboom wordt Uw link onmiddellijk verwijderd.

U bent verplicht op Uw site de link van Maltezer Vereniging Nederland te plaatsen.

Onderstaand logo mag U hiervoor gebruiken.

Buitenlandse leden mogen een advertentie plaatsen in het clubblad maar krijgen geen kennelvermelding meer op de site van de vereniging.

* Vereiste informatie.

Aanmelding voor Clubblad Advertentie