Gezelligheidsdag in Kerstsfeer 2014

Op verzoek van vele leden wordt er weer een gezelligheidsdag gehouden in ‘Kerstsfeer’.

Deze wordt gehouden op zondag 14 december 2014. Iedereen is van harte welkom of U wel of geen lid bent van onze vereniging.

Locatie:

SCC "De Helftheuvel”

Helftheuvelpassage 115

5224 AC ’s-Hertogenbosch

Onder het genot van een glaasje Glühwein of chocomelk en iets lekkers, maken we er een gezellige dag van. Ook de Kerstman heeft toegezegd om met zijn arrenslee langs te komen. Dus Uw hondje kan met de Kerstman op de foto. Dat levert allicht een leuke kerstkaart op. Vergeet vooral niet om Uw fototoestel mee te nemen!
We spelen weer Bingo met mooie prijzen en we houden een Tombola.
Verder zal Diny (die de meeste mensen wel kennen) de hondjes knap maken, zoals kammen, ogen verzorgen, haren van voetjes knippen en natuurlijk ook strikjes in het haar doen.
Daarnaast is Germie ook aanwezig met haar Doggy Ding Shop, waar allerlei producten voor Uw hondje te koop zijn.

Ook voor de kinderen is er weer een kind hond show.  De bedoeling is dat deze met hun Maltezertje een eenheid vormen. Het thema is kerstmis, dus zijn we benieuwt naar de kerstcreaties die voor kind en hond bedacht worden. Ieder deelnemertje ontvangt een leuke prijs.

Dag indeling:

10.30 uur Zaal open.
11.00 uur Welkomst woord van de voorzitter
11.30 uur
Kind-Hond-Show

12.15 uur Lunch
13.15 uur Helaas heeft dierenarts Mariëlle zich afgemeld i.v.m. ziekte. We gaan daarvoor in de

plaats de Maltezertjes bespreken en de aanwezigen mogen het mooiste hondje van de dag kiezen.

De winnaar komt op de voorpagina te staan van het lentenummer van het Maltezer Magazine.

14.15 uur Vervolg andere activiteiten

Wij willen U er wel op attenderen dat U ervoor dient de zorgen dat uw Maltezer vrij van vlooien is en dat hij/zij voldoende gevaccineerd is. U wordt verzocht uw inentingsboekje mee te nemen voor controle.

Het Bestuur