Gezelligheidsdag 2016

Op 10 april a.s. houden we een Gezelligheidsdag die in het teken zal staan van het 25 jarig bestaan van de vereniging. De Gezelligheidsdag, altijd druk bezocht door de leden, is ook toegankelijk voor niet-leden met een Maltezer.

Ook dit keer kunt U Uw hondje opgeven voor een keuring, waarbij U met uw hondje in de gelegenheid wordt gesteld uw hondje te showen, zoals dat ook bij nationale en internationale shows gebeurt. U loopt een rondje, het hondje wordt op de tafel betast en er wordt ook gevraagd naar de leeftijd. Een ideale gelegenheid Uw hondje alvast te laten wennen als U van plan bent aan shows mee te doen. Een en ander geschiedt natuurlijk in een gemoedelijk sfeer. We willen zeker geen hondjes afschrikken. De hondjes krijgen vervolgens een keurverslag en een feestelijk aandenken.

Bij voldoende deelnemers wordt er ook een zogenaamde hond-kind-show gehouden. Hierbij mogen kinderen (al dan niet verkleed) met een hondje in de ring showen. Zij krijgen ook een herinneringsgeschenk.

In de speciaal gemaakte speelhoek gaat Kirsten leuke spelletjes doen , zoals: snoepjes zoeken, spelen in de ballenbak en lopen over de hindernisbaan. Zij zal hier ook foto's van maken.

Dierenarts Ilse Verheijden verwachten wij om 14.00 uur. Zij gaat o.a. met u bij uw hondje de tandjes nakijken en voorlichting geven hoe u het gebit goed kunt verzorgen. Natuurlijk hoort daar ook een toepasselijk presentje bij.

De Doggy Ding Shop is ook weer aanwezig. Daar kunt u allerlei leuke dingen kopen zoals strikjes, mandjes, speeltjes en verzorgingsproducten. Voor vragen over vachtverzorging kunt u daar ook terecht. Uw Maltezer wordt, indien u dit wilt, vakkundig gekamd en van een strikje voorzien.

De bingo/tombola ontbreekt niet. Ook dit jaar zijn er weer prachtige prijzen te winnen. Pet Plan heeft hiervoor een hoofdprijs beschikbaar gesteld. Tussen de middag wordt er een heerlijke lunch geserveerd met een glaasje brandewijn en de keuze uit meerdere luxe broodjes en beleg.

Dagindeling

• 10.30 uur Zaal open
  • 11.00 uur Opening door de voorzitter
  • keuring van de hondjes + speelhoek
  • 12.15 uur Lunch
  • 13.15 uur Vervolg keuring hondjes + speelhoek
  • 14.00 uur Dierenarts Ilse v.d. Heijden komt gebitscontrole doen.
  • Aansluitend Tombola

De Gezelligheidsdag wordt gehouden op onderstaand adres:

SCC "De Helftheuvel"

Helftheuvelpassage 115

5224 AC ’s-Hertogenbosch

Voor de opgave van de lunch en/of vragen: s.v.p. contact opnemen met Wilma Rutten, 06-42341489 evenementen@maltezervereniging.nl  aanmelden via de website  lunch GHD . Graag vóór 3 april a.s. De kosten voor de lunch zijn € 12,50 per persoon. Kinderen € 5,00 p.p. Dit bedrag kunt u overmaken op giro NL61 INGB 0000 352002 t.n.v. Maltezer Vereniging Nederland onder vermelding van opgave lunch GHD.

Wij attenderen u erop, dat u ervoor dient te zorgen dat uw Maltezer vrij is van vlooien en dat hij/zij voldoende gevaccineerd is. Wij vragen u hiervoor uw inentingsboekje mee te nemen voor controle.