Rosemarie Bongaarts

+ 31(0)32-1332005

De persoon achter de naam Voorzitter

Beste Maltezer liefhebbers, leden en familieleden, graag wil ik mij als nieuwe voorzitter van de Maltezer Vereniging Nederland aan u voorstellen.

Sinds 2007 ben ik liefhebber van dit prachtige ras geworden en spoedig daarna ook lid van de Vereniging. Esmeralda de Perro Cortes, aka Esmee, is onze eerste Maltezer teef en wordt in oktober alweer 9. Zij is dan ook de cheffin in huis met de ondersteuning van Jeta de Perro Cortes. 2 teven die bij ons wel even laten weten of er moet worden gereageerd op de deurbel en of het wel O.K. is. Daarna is er nog een aantal Maltezers bijgekomen. Sommige liefdevol uit medelijden bij ons opgenomen, maar ook de teefjes die wij na Esmee hebben gekocht, en 2 die bij ons geboren zijn. Het is hier dan ook een vrolijke Maltezer boel.

Samen met de leden van het Bestuur en natuurlijk alle andere leden van de Maltezer Vereniging Nederland zetten we de schouders eronder om onze vereniging informatief en gezellig te houden. Nieuwe leden werven is een voorwaarde teneinde de continuering te waarborgen. Nieuwe ideeën zijn dan ook zeer welkom en zullen door het Bestuur onder de loep worden genomen ten aanzien van de haalbaarheid daarvan.

Leuke verhaaltjes over onze viervoeters en hun belevenissen worden graag geplaatst en gelezen in het Maltezer Magazine.

We staan aan de vooravond van de Gezelligheidsdag op 17 mei aanstaande en we hopen natuurlijk op een enorme opkomst. Daarnaast zijn de voorbereidingen voor ons Jubileum in volle gang en het zal absoluut de moeite waard zijn aan alle activiteiten mee te doen.

Ik verheug mij op een aantal fijne jaren als voorzitter bij de Maltezer Vereniging Nederland.

Voor contact met de leden van het Bestuur kunt u ons vinden op de website. Het email adres voor mijn taak als voorzitter is voorzitter@maltezervereniging.nl