Gezelligheid dag

Één keer per jaar kent de Maltezer vereniging een gezelligheidsdag waarbij iedereen van harte welkom is om met zijn/haar hond die dag te komen. Er worden allerlei leuke dingen georganiseerd waarbij de Maltezer natuurlijk voorop staat. Leden en niet leden mogen hun hond laten keuren door een officiële keurmeester. Er zijn meestal ook wat fokkers of vrijwilligers aanwezig die de honden wat kunnen verzorgen indien men daarom vraagt. Strikjes maken of voetjes wat bijknippen. Allerlei tips en handigheden die de voor alle baasjes erg gemakkelijk zijn. Ook zijn er wat gesponserde winkeltjes die speciaal voor de Maltezer wat spulletjes aanbieden. Kortom een leuke gezellige bijeenkomst van Maltezer liefhebbers vanuit heel Nederland. De vereniging probeert dan ook altijd een plaats te zoeken een beetje centraal in Nederland zodat het voor de meesten gemakkelijk te bereiken is. Helaas kan het bestuur niet aan ieders wensen voldoen, maar we doen ons best. Het unieke aan deze dag is dat ook niet leden toegang hebben tot deze gezelligheidsdag. Kijk wanneer er weer zo'n leuke dag georganiseerd wordt en zorg dat U erbij bent.

Kortom voor iedereen wel wat leuks aanwezig.