Niet bestuursleden:

De vereniging kent vrijwilligers die geen deel uitmaken van het bestuur, maar heeft deze nodig om zijn/haar verplichtingen aan de leden, Raad van Beheer en/of de belastingdienst te voldoen.

Denk hierbij aan:

•     Kascontrole commissie
  •     Andere tijdelijke commissies (om gezamenlijk voor het bestuur een en ander uit te zoeken

met betrekking tot een bepaald onderwerp)

Ook kent de vereniging vrijwilligers (dit zijn veelal geen functies die nodig zijn om de vereniging zijn bestaansrecht te laten hebben, maar kunnen wel gemakkelijk zijn teneinde een goed resultaat te krijgen voor de vereniging).

Denk hierbij aan:

•     Clubblad medewerk(st)ers
  •     Webmaster
  •     Pup informatie medewerk(st)er

Heeft u zich wel eens afgevraagd, of u iets kan betekenen voor MVN?

Dan roepen wij volmondig ja, de vereniging kan altijd vrijwilligers gebruiken, wilt u meer weten of waarmee U zou kunnen helpen, neemt u dan contact op met Anita Kreemers van algemene zaken en geef u op als vrijwilliger.

Ik wil me aanmelden

doen