Gezelligheid dag

Één keer per jaar kent de Maltezer vereniging een gezelligheidsdag waarbij iedereen van harte welkom is om met zijn/haar hond die dag te komen. Er worden allerlei leuke dingen georganiseerd waarbij de Maltezer natuurlijk voorop staat. Leden en niet leden mogen hun hond laten keuren door een officiële keurmeester. Er zijn meestal ook wat fokkers of vrijwilligers aanwezig die de honden wat kunnen verzorgen indien men daarom vraagt. Strikjes maken of voetjes wat bijknippen. Allerlei tips en handigheden die de voor alle baasjes erg gemakkelijk zijn. Ook zijn er wat gesponserde winkeltjes die speciaal voor de Maltezer wat spulletjes aanbieden. Kortom een leuke gezellige bijeenkomst van Maltezer liefhebbers vanuit heel Nederland. De vereniging probeert dan ook altijd een plaats te zoeken een beetje centraal in Nederland zodat het voor de meesten gemakkelijk te bereiken is. Helaas kan het bestuur niet aan ieders wensen voldoen, maar we doen ons best. Het unieke aan deze dag is dat ook niet leden toegang hebben tot deze gezelligheidsdag. Kijk wanneer er weer zo'n leuke dag georganiseerd wordt en zorg dat U erbij bent.

Kortom voor iedereen wel wat leuks aanwezig.

Kampioens ClubMatch en Gezelligheidsmiddag 2020

Velen uit onze ledenkring en daarbuiten kijken al weer uit naar onze welbekende K.C.M én natuurlijk de Gezelligheidsmiddag!

Deze vallen in 2020 op 19 april.

Zoals gewoonlijk begint deze altijd gezellige en drukbezochte dag 's ochtends met de Clubmatch. De keurmeester die dag is mevrouw Pamela Runderkamp, zij zal tijdens de Gezelligheidsmiddag óók de hondjes keuren die aan de huishondjes-show meedoen.

De gezamenlijke lunch kan na al die jaren natuurlijk ook komend jaar niet ontbreken en ook wij verheugen ons weer op dat stukje Brabantse gemoedelijkheid!

Na de lunch is het tijd voor de Gezelligheidsmiddag die inmiddels voor verschillende Maltezerbezitters een soort van mini-reünie geworden is. Iedereen die de zaal in loopt gaat werpt altijd een blik op onze mooie Tombola kraam met prachtige prijzen, voordat ze langs de andere activiteiten gaan of ergens aan schuiven voor een gezellig gesprekje of weerzien.

In het e.v magazine van 2020 kun je niet alleen het inschrijvingsformulier en indeling voor de K.C.M vinden maar óók hoe/waar je jezelf kunt inschrijven voor onze welbekende lunch.

Vergeet dus niet alvast de datum 19 april kunt in/op jullie (digitale) agenda/kalender te noteren, want achter de schermen wordt inmiddels al hard gewerkt aan de organisatie van deze gezellige dag.

Heb je nog een leuke idee voor een leuke activiteit voor de Gezelligheidsmiddag of een andere tip om de middag nóg gezelliger te maken? Je kunt contact opnemen met Wilma Rutten via: evenementen@maltezervereniging.nl