Workshop “show Maltezers” op 10 maart 2018

Onze vereniging organiseert een speciale workshop voor beginnende showmensen/fokkers op de bovengenoemde datum.

Ons doel is leden de zogenaamde fijne kneepjes van het vak te leren en daarmee te stimuleren met hun Maltezer naar de tentoonstellingen te gaan. De workshop bestaat o.a. uit:

•     Het wassen
  •     Föhnen
  •     Voetzooltjes haarvrij maken
  •     Nagels knippen
  •     Papillotten indraaien
  •     Strikjes indoen
  •     Etc. etc.

Teneinde iedereen voldoende aandacht te geven, wordt er in kleinere groepen gewerkt

De kosten van deze workshop zijn € 25,00. Dit is inclusief het gebruik van de materialen zoals o.a. papillotten papier, elastiekjes etc. De lunch en koffie/thee e.d. is hierbij inbegrepen.

De aanvang van de workshop op 10 maart is 10.30 uur. Het adres is:

Trimsalon Marion,
Engstraat 15
Lithoijen

U kunt zich inschrijven tot, 5 maart vol is vol….
Bij voldoende interesse overwegen wij op een later tijdstip een tweede workshop te organiseren.

Voor deelname kunt u zich aanmelden bij:

algemenzaken@maltezervereniging.nl

Voor verdere informatie kunt u contact opnemen met Anita Kreemers, telefoonnummer 073-6218261

Het bedrag kunt u overmaken naar:  IBAN: NL61 INGB 0000 352002

t.n.v. Maltezer Vereniging Nederland te Koudekerk aan den Rijn  o.v.v. Workshop 10 maart 2018